Activatie / PR

Bloemen en Planten Fiets Drive-thru

Bloemenbureau Holland

In tijden van afstand vullen we deze met moois.

De coronacrisis heeft ervoor gezorgd dat er meer afstand tussen mensen is ontstaan, fysiek, maar vooral ook emotioneel. Daarom lanceerden we voor Mooiwatplantendoen.nl en Mooiwatbloemendoen.nl de Bloemen en Planten Fiets Drive-thru. Een week lang kon je op de fiets een best-buddy-boeket of lekker-met-de-meiden-plant oppikken. Je fietst door de drive-thru, kiest je bloementje of plant, betaalt met een social share en fietst weer door om iemand te verrassen met een boeketje of plant. Want bloemen en planten bieden blijdschap en troost in moeilijke tijden. Naast consumenten kwamen ook journalisten, influencers en BN’ers en masse langsfietsen. De activatie leverde niet alleen heel veel blijdschap op bij iedereen, het resulteerde ook in veel positieve aandacht in dagbladen en op online magazines/platforms, social media en RTV. De nieuwswaardige consumenten-activatie sloot aan bij de campagne ‘Vul de afstand met moois’ van Mooiwatplantendoen.nl en Mooiwatbloemendoen.nl.

What we did
  • Concept
  • Pr
  • Productie
29 Jan. 2021