Better places

Reis all-exclusive met Better places

ConceptdesignStrategie

Samen met Better Places hebben we de campagne ‘All-exclusive’ ontwikkeld – een alternatieve manier van reizen dat traditionele all-inclusive vakanties achter zich laat. Deze samenwerking begon met een merkstrategietraject waarin de merkessentie ‘Maak het onvergetelijk’ en de krachtige tagline ‘Reizen die je bijblijven’ werden geboren. Better Places richt zich op op maat gemaakte reiservaringen: niet het standaard, maar uniek en helemaal afgestemd op de reiziger. Van kajakken door de ongerepte rivieren van Slovenië tot slapen in een luxe tent aan een Zweeds meer, en het spotten van wilde dieren in de bergen van Roemenië.

Met all-exclusive biedt Better Places reizen die de reiziger meenemen naar onontdekte plekken, voor een authentieke en duurzame ervaring. Door samen te werken met lokale gidsen creëren we avonturen die niet alleen onvergetelijk zijn maar ook de ecologische voetafdruk verkleinen en lokale gemeenschappen ondersteunen. Dit maakt een reis met Better Places exclusief voor jou én respectvol voor de natuur en cultuur.

  • strategie
  • concept
  • design
11 mrt. 2025