Gardeners aan de slag voor Gerrard Street
Gerrard Street heeft na een pitch voor Gardeners gekozen als hun nieuwe pr en influencer bureau. Het merk dat high-end koptelefoons maakt, wil met behulp van Gardeners hun brand awareness vergroten op zowel B2B als B2C gebied.
Bij Gerrard Street staan product en service bovenaan. De oprichters Tom Leenders en Dorus Galama, beiden muziekliefhebbers en afgestudeerd als industrieel ontwerpers aan de TU Delft, zagen hoe er elk jaar zo’n 50 miljoen ton aan elektronica wordt weggegooid. Daarom ontwikkelden ze modulaire koptelefoons op abonnementsbasis, je betaalt voor gebruik en niet voor bezit. Ze staan bekend om hun hoogwaardige producten en goede service. Als er iets kapot gaat, wordt de koptelefoon gemaakt. Elk onderdeel kan worden losgeschroefd en vervangen, niets wordt weggegooid. Zo wil Gerrard Street verspilling tegengaan.
Maira Evers, Gardeners.: De modulaire koptelefoons van Gerrard Street zijn een goed voorbeeld van hoe techniek en duurzaamheid samengaan. Consumenten kunnen genieten van goed geluid en een goede service en tegelijkertijd iets doen tegen de snelst groeiende afvalstroom ter wereld, e-waste. Veel zin om samen met Gerrard Street zichtbaarheid te creëren voor het merk.”
Tom Leenders van Gerrard Street: “We hebben voor Gardeners gekozen omdat ze goed aansluiten bij ons duurzame visie en een goede combinatie van doen en positiviteit hebben. Ze gaan zich bezig houden met het vergroten van onze merkbekendheid in Nederland via influencers en pr.”