Gardeners wordt partner van Justdiggit
Non-profitorganisatie Justdiggit heeft voor Gardeners gekozen als creatief pr partner. Samen met de huidige partners, gaat Gardeners Justdiggit helpen om hun merkbekendheid te vergoten door grootschalige zichtbaarheid creëren.
Met een flinke dosis optimisme, positiviteit en een sterke communicatie aanpak, pakt Justdiggit een van de grootste crisissen van onze tijd aan, de klimaatcrisis. Afgelopen 10 jaar heeft Justdiggit grote stappen gemaakt. Er is 60,000 hectare aan land vergroend door onder andere 4,5 miljoen bomen terug te brengen en 145.000 “bunds” (halvemaanvormige kuilen die regenwater opvangen) te graven.
De komende 10 jaar gaan ze een stap verder. Justdiggit is een officiële partner van de United Nations Environment Programme (UNEP) geworden. De UNEP heeft het komende decennium (2021-2030) uitgeroepen tot het ‘Decennium van Ecosysteem Herstel’. Samen met haar partners heeft Justdiggit als doel om Afrika de komende 10 jaar weer groen te maken en zo een significante bijdrage te leveren aan het afkoelen van de aarde.
Wessel van Eeden, Global Marketing Director Justdiggit: “We zijn erg blij met onze nieuwe partner de Gardeners. Zowel qua visie, creativiteit, team spirit als naam (justdiggit x gardeners) passen we perfect bij elkaar. We kijken ernaar uit om onze positieve oplossing samen veel bekender te maken in het komende Decennium van Ecosysteem Herstel.”
Maria Evers, Founder & Managing Director Gardeners: “Inderdaad Justdiggit & Gardeners, op papier al een match. Justdiggit is een merk met een prachtig doel en dito verhaal. Hoe simpel kan het zijn? Graven om zo de wereld te vergroenen en daarmee te verkoelen. Samen gaan we dit verhaal wereldkundig maken middels positieve en nieuwswaardige activaties en pr-campagnes.”