Goede nieuwsbrief van Gardeners
2022 begon vol vertrouwen dat de wereld weer écht open zou gaan. En dat ging-ie. Vol overgave pakten we de draad op. Onze mooie kerk liep gelukkig weer vol. Met positieve energie, grootse internationale plannen en dito groeiambitie. En het is gelukt. We voltooien het jaar met dubbel zoveel klanten en dubbel zoveel Gardeners. De plannen voor komend jaar zijn natuurlijk al lang gesmeed. Crisisdenkers denken er vast anders over, maar wij kiezen ervoor om het glas van 2023 halfvol te zien en schenken er zelf gewoon nog wat bij. Maar eerst, voor de volledigheid, presenteren we nog even het staartje van 2022. Kijk je mee?
AMNESTY ‘WRITE FOR RIGHTS’-CAMPAGNE
Amnesty International staat elk jaar stil bij de Internationale Dag van de Rechten van de Mens met hun Write for Rights-actie. Wij hielpen ze een handje door met onze wandelende brievenbus langs de pers, influencers en radiostations te gaan en ze brieven te laten schrijven naar wereldleiders om een einde te maken aan onrecht. Ook ontwikkelden we radiocommercials om mensen mee te laten doen aan de actie. Succesverhalen van de afgelopen jaren waren hierin te horen.
MOOIWATPLANTENDOEN.NL
Het is weer tijd voor kerstmuziek. Perfect om in de kerstsfeer te komen. Voor jou, én je planten. Want muziek heeft een positieve invloed op onze groene vrienden. Voor Mooiwatplantendoen.nl stuurden we daarom dit mooie onderzoek uit naar verschillende redacties. Ben je geen fan van kerstmuziek? Geen zorgen. Praten helpt ook.
UNDER ARMOUR END-OF-YEAR-PARTY
Mooie avonturen in de kerk, maar ook buiten de kerk. Zo verzorgden we voor Under Armour de end-of-year party met niemand minder dan DJ Aiscream. Een walking dinner en open bar voor alle medewerkers. Na meerdere interne evenementen voor Under Armour was dit een knaller van een jaarafsluiter.
NOG MEER GOED NIEUWS
PROJECT TUMBLEWEED BIJ HOGESCHOOL UTRECHT
Duurzamer kopen is vaak duurder en daardoor is duurzamer niet de norm, terwijl dat broodnodig is. Samen met Hogeschool Utrecht en de partners Food Cabinet, Future of Food Institute, Bionext, Ipsos en Ouwehand onderzoeken we hoe we creativiteit kunnen inzetten om de willingness-to-pay voor duurzame voedingsproducten te verhogen onder consumenten.
LEKKER PIEKEN
YE-HES. Net voor het einde van het jaar knallen we nog even een mooie piek boven op onze kerstboom, want we werden 3e bij de FONK150 Best Agencies of 2022 in de categorie ‘middelgroot creatief bureau’. Grote shout-out naar alle fijne klanten die ons gemiddeld een 8,7 hebben gegeven.
VERLENGD: JIMMY NELSON X FABRIQUE DES LUMIÈRES
The Last Sentinels: Heroes, from near and far. Deze overweldigende hommage aan de mensheid is wegens succes verlengd t/m 8 januari. Dus je hebt nog alle tijd deze kerstvakantie, mocht je het nog niet hebben kunnen ervaren.
WIN EEN ‘WHERE GOOD THINGS GROW’-SESSIE
Nog niet helemaal on fire met je bedrijf? Of kom je er niet uit met je (creatieve) concept, merkstrategie, positionering, of heb je gewoonweg pr nodig om consumenten te triggeren? Gardeners lanceert voor de vierde keer op rij een ‘Where Good Things Grow’-sessie: een brainstorm t.w.v. € 5.000. Meld je hier aan.