Belvedere Vodka kiest na pitch voor Gardeners als nieuwe bureau
‘s Werelds eerste super-premium vodka Belvedere kiest voor Gardeners als het nieuwe Nederlandse bureau. Gardeners gaat pr, activaties en influencer management voor Belvedere op zich nemen.
Mira van Houwelingen, marketing manager Moët Hennessy Nederland: “Wij geloven dat we in de samenwerking met the Gardeners de wereld van Belvedere naar een next level kunnen brengen. De creatieve concepten die zijn gepresenteerd zijn zeer uitvoerbaar, hebben de merkwaardes in acht genomen en hebben echt dat WOW effect. We kijken uit naar een prachtig 2021.”
“In een tijd waarin de hospitality branche het loodzwaar heeft, is het een kans voor Belvedere om middels pr en activaties de doelgroep op relevante en impactvolle wijze te bereiken. Wij zijn er dan ook trots op dat het vodka merk voor onze concepten en ideeën heeft gekozen. En ja, het zou natuurlijk helpen als de horeca weer opengaat, maar deze periode biedt ook de mogelijkheid om vernieuwende concepten voor de Made with Nature filosofie te ontwikkelen”, aldus Laurien Vest, pr director Gardeners. “De initiatieven en creatieve ideeën die we het afgelopen jaar dankzij corona hebben gezien in de horeca, zijn ronduit inspirerend en geven alleen al aan dat er nog zoveel meer te behalen valt.”
Belvedere was de eerste om een nieuwe kwaliteitsstandaard voor vodka neer te zetten met de lancering van het merk in 1993. Belvedere wordt geproduceerd in één van ’s werelds langst-werkende Poolse distilleerderijen – er wordt al sinds 1910 vodka gemaakt. Belvedere is 100% natuurlijk, gemaakt van Polska rogge en puur water uit een eigen bron, zonder enige toevoeging van geur-, kleur, smaakstoffen of suiker. Belvedere is de eerste super-premium vodka die staat voor voor smaak en karakter.