Chewsome

Babyfood taken seriously

BrandingConceptdesignStrategie

Door baby’s en jonge kinderen gezonde, veggie-first vaste voeding te geven, ontwikkelt een kind zich beter.

Vaste voeding (ook wel ‘baby led weaning genoemd’) is beter voor de spraakontwikkeling, hand-mond-oog coördinatie en een kind leert zelf aan te geven hoeveel het wil eten door het eten zelf te pakken. Chewsome maakt het makkelijk voor jonge ouders door een abonnement oplossing te bieden met verse diepgevroren maaltijden, die de stress van gezond eten voor je kids wegneemt en het eetmoment weer leuk maakt. Awesome little humans, we take you serious!

Founders Vicky en Tina kwamen bij Gardeners met de vraag om een naam, gezicht en stem te geven aan hun plannen. We ontwikkelden een merkstrategie, merknaam en merkidentiteit met tone of voice en verpakkingsontwerpen voor deze veelbelovende start-up die in het najaar van 2023 lanceert in Duitsland en daarna de rest van Europa gaat veroveren. Chewsome doorliep het Gardeners Grow traject voor startups en scale-ups, waarbij we startende of schalende doing good organisaties ondersteunen met brand fundamentals op het gebied van strategie, design en creatie.

Zo helpen wij Chewsome de allerkleinsten te voeden en gezond op te laten groeien. Zoals je ongetwijfeld begrijpt, zijn we ontzettend blij en trots met de geboorte van dit prachtige merk. Het is toch ook een beetje ons kind.

What we did
  • Strategie
  • Brand Identity
  • Concept
  • Productie
  • Campagne
  • PR
1 jun. 2023