KLABU

KLABU x Paris Saint Germain

Pr

Sportkledingmerk met een missie.

Sportmerk KLABU en Franse voetbalclub Paris Saint-Germain lanceerden een limited edition collectie van 80 sportshirts, die exclusief in de KLABU-store in Amsterdam verkocht werden. Het was voor het eerst dat een sportclub samen met KLABU sportcentra realiseert in een vluchtelingenkamp. Er zijn 80 miljoen mensen over de hele wereld op de vlucht voor oorlog, geweld of vervolging. Elk genummerd shirt vertegenwoordigt 1 miljoen mensen die een beter leven verdienen. Aan ons de taak om buzz en pr te creëren rondom de samenwerking tussen Paris Saint-Germain en KLABU en het sportshirt. Daarnaast ook om buzz genereren voor de store opening van KLABU op de Haarlemmerdijk.

Een wildplak-poster actie zorgde voor veel zichtbaarheid en rumoer rondom het merk in Amsterdam. Er werd niet alleen geplakt, een B2B en B2C pr traject genereerde mooie publicaties over de missie van KLABU. Waaronder publicaties in Parool, AD en Trouw, 19 online publicaties en een item op Q-Music. Hiernaast hebben mooie Nederlandse ambassadeurs als Ryan Babel, Chantal Janzen, Gregory van der Wiel, Jefferson Osei, Anna Nooshin, Jarreau Vandal en Kalvijn zich aangesloten bij KLABU .

What we did
  • Pr
28 apr. 2022