Gaiyo. One key for all mobility
Concept • design • StrategieGaiyo, wat ‘overzicht’ betekent in het Japans, is de ultieme app die al je mobiliteitsopties samenbrengt, afgestemd op de behoeften van mensen in het drukke standse leven.
De app verandert de manier waarop mensen steden doorkruisen, en biedt een slimmere, bewustere en duurzamere benadering van mobiliteit. Zeg maar dag tegen het jongleren met meerdere apps – Gaiyo biedt één sleutel om een uitgebreid overzicht te krijgen van alle beschikbare deelopties, ongeacht waar je bent of wie je bent.
Van gedeelde auto’s tot scooters, fietsen, bussen, metro’s en treinen: Gaiyo heeft als missie om steden groener en schoner te maken, zodat gebruikers efficiënt en snel kunnen bewegen binnen het stedelijke landschap. De visuele identiteit weerspiegelt dit door het naadloos samenvoegen van het concept van beweging met architectonische typografie, wat resulteert in een gedurfde, energieke en uitgesproken uitstraling. Het ontwerp van het logo strekt zich uit tot aan de randen, wat een oneindige sensatie overbrengt en symbool staat voor vooruitgang naar de toekomst. Met Gaiyo kun je eindeloos vooruit blijven bewegen.
Dankzij partnerschappen met bedrijven zoals NS, Check, Bolt, Cargoroo en TIER, is Gaiyo je magische sleutel tot alles-in-één mobiliteit. We omarmen de filosofie van ‘niets bezitten, maar alles hebben’. Met andere woorden: go green, go clean, go smart, go fast, go free, go now and to ‘Get Going’ with Gaiyo.