Branding / Campagne / Concept / Pr / Productie / Strategie

De natuur opent je ogen

Natuurhuisje/Nature House

Een nieuwe merkstrategie, -identiteit, en -campagne om dat te beschermen wat we allemaal enorm liefhebben.

De natuur heeft voor de mens veel voordelen. Zowel mentaal als fysiek. En hoe langer je er verblijft, hoe beter het voor je is. Iets belangrijks om te beschermen. Vanuit de nieuwe merkstrategie en merkidentiteit introduceerden we daarom een nieuwe pay-off voor natuurhuisje: de natuur opent je ogen. En in het Engels: Let nature wake you up. Deze pay-off laat je inzien dat je heerlijk kunt wakker worden in de natuur, maar dat de natuur ook de kracht heeft je wakker te schudden en anders naar de wereld te laten kijken. Daarnaast draagt natuurhuisje impactvol bij door bij elke boeking een deel te doneren aan lokale initiatieven om de kostbare natuur te beschermen.

De nieuwe branding ging live met een zomercampagne waarbij we een statement uitdragen dat inspireert en activeert om het vakantiegevoel dichterbij huis te zoeken: Niet vliegen, wel landen. Dit statement kwam tot leven op radio, online, outdoor en social media en lieten zien wat het vakantiegevoel bij natuurhuisje nu ├ęcht inhoudt.

What we did
  • Strategie
  • Brand Identity
  • Concept
  • Productie
  • Campagne
  • PR
19 Jan. 2023

 

De merkidentiteit is geïnspireerd op de vormen, patronen en kleuren uit de natuur.