Campagne / strategie

Fruitig, fris en internationaal

Driscoll's

Driscoll’s bessen zijn wezenlijk anders dan andere bessen. Al meer dan 100 jaar ontwikkelt Driscoll’s unieke gepatenteerde bessen-variëteiten die door natuurlijke kruisbestuiving het sappigst, zoetst en knapperigst in hun soort zijn. Maar hoe val je op binnen een markt die gedomineerd wordt door private labels en hoe overtuig je de consument dat de ene bes, de andere niet is?

Vanuit het inzicht dat Driscoll’s bessen met hun explosie aan smaak elk moment van de dag extra bijzonder maken, ontstond het concept om de bijzondere smaakeigenschappen van iedere bes te koppelen aan emoties en gevoelens in het leven die altijd groter, mooier en beter mogen. Zo zijn de aardbeien van Driscoll’s zo sappig, dat ze passie aanwakkeren en de frambozen zo zoet, dat je spontaan verliefd wordt. Dit gekozen concept is doorontwikkeld en geproduceerd tot een campagne die te zien via retail, outdoor en online, en start met vier verschillende video’s met in elke video een andere bes in de hoofdrol. De setting: een droomachtig en eigenzinnig bessenveld waarin alles mogelijk is. De gekozen stijl is vibrant en quirky, want de bessen zijn al zoet genoeg.

What we did
  • Strategie
  • Concept
  • Campagne
10 Oct. 2022

“ We hopen met deze campagne en samenwerking nog meer lading te kunnen geven aan ons rijke verhaal als merk. De passie van Gardeners om te werken voor merken die het juiste willen doen op het gebied van duurzaamheid, sprak ons erg aan, zeker aangezien dit ook een groot thema is voor ons.”
— Marieke Appel Marketing & Category Manager Driscoll's EMEA