On

On Energy Run

ConceptPrProductie

De lancering van de Cloudmonster 2 van On 

On is ontstaan in de Zwitserse Alpen met het doel om de beleving van hardlopen revolutionair te veranderen met de belofte: run on clouds. Veertien jaar na de marktintroductie levert On baanbrekende innovaties op het gebied van premium schoenen, kleding en accessoires voor high-performance hardlopen, outdoor, training en tennis. Het merk is wereldwijd aanwezig in 60 verschillende landen en bouwt dagelijks aan een snelgroeiende wereldwijde community die ze inspireren om te verkennen, te ontdekken en verder te dromen.

De Cloudmonster 2 werd gelanceerd met een grootschalige wereldwijde campagne. DJ-producers en neurowetenschappers creëerden hiervoor samen de ultieme muziekmix die perfect aansluit op de pasfrequentie en je zo helpt efficiënter te rennen. Om de campagne in Nederland te lanceren, bedachten we de ‘On Energy Run’: een party on the run met DJ L’Atelier die tijdens het rennen live een set draait op basis van deze soundtrack. Na een succesvolle editie voor media en influencers kunnen ook consumenten de Energy Run van On ervaren. Een succesvolle lancering met veel persaandacht als gevolg.

  • pr
  • concept
  • productie
30 mei. 2024